onsdag 1. februar 2012

Photoshop oppgaven.

Hei!

Det var lenge siden jeg blogga :D
  I de siste ukene hadde tre studentene Rønnaug, Olivia og Synnøve vært på undervisning hos oss og vi jobbet litt med photoshoop. Oppdraget var å lage et postkort som har med WWF ( World Wild Found ) organisation å gjøre. På den ene postkortet valgte jeg å bruke elefant som hovedmotivet. Jeg klipte den ut og limte på en annen bakgrunn. Jeg klipte ut en skiteren og limte på bildet. På den andre postkortet brukte jeg jungel som bakgrunn og en liten ape som hoved motivet. Etter det lagde vi et hvit/svart logo som vi etter på skulle trykke på stoffet.


Postkort - nr. 1


Postkort - nr. 2


Logo - nr. 1


Logo - nr. 2


I tilegg lærte vi oss å lage mønsteret i gjentagelse. Resultatene:


Å drive med photoshop er kjempe gøy! 

4 kommentarer: