tirsdag 6. desember 2011

Blomstedekoratør - krans

Hei ! :)

 Idag ( tirsdag ) begynnte vi på blomstedekoratør verkstedet. Vi skulle lage en krans. Jeg brukte en ring av halm som underlag. VI brukte vekle teknikk. Jeg lagde en krans med gule og sølve dekorasjoner. Grønn dominerer i kransen. Jeg brukte edelgran og nobilis. Der er også ganske mange kuler som dominerer. Jeg brukte en veldig gul sløyfe som kontrasterer emd grønnebladene.



Materialer jeg brukte :

buksbom
edelgran
nobilis
kuler
sløyse
saks
gave dekorering.

Jeg er veldig fornøyd av kransen. Den er fint og nøyaktig laget. Det jeg ikke likte er at der er mange tomme plasser i kransen mens der er litt for mye i de andre. Kransen symboliserer evigheten. Jeg lærte hvordan man lager krans, lit om komposisjon og rytme og hva kransen symboliserer og hva man kna bruke den til. Man kan bruke det som husdekørering, julepynt eller gravepynt.

Resultatet :



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar